Wij zijn aardig.
Een duurzaam loyaliteitsprogramma dat zich focust op het bewustzijn van de consument. Onze missie is aardig. zijn voor mens, dier en omgeving.
Binnen deze uitwerking hebben wij ons voornamelijk gericht op de duurzame relatie tussen consument en boer, maar is na uitbereiding grootschaliger toe te passen.
Om onze dienst te lanceren hebben wij een cross- mediale campagne opgezet. We houden mensen een spiegel voor, waardoor ze zich realiseren hoe aardig. ze al dan niet zijn. Hiermee bouwen wij naamsbekendheid op. Via de campagne komt men uiteindelijk bij onze app terecht.
Met deze app kan men bewuster kiezen of ze aardig. of onaardig willen zijn. In de supermarkt kunnen rentepunten gespaard worden doormiddel van het doen van duurzame aankopen. Deze punten kunnen omgezet worden in een financiële bijdrage. Duurzame producten zijn te herkennen aan het aardig. logo. Deze producten en punten worden na het afrekenen automatisch opgeslagen in de app.
Met de punten kunt u sparen voor korting bij (duurzame) partners en kunt u investeren in een betere wereld door te doneren aan goede doelen. Denk hierbij aan organisaties die opkomen voor dieren- welzijn, een beter milieu of een betere verdeling van opbrengsten in de duurzame voedselindustrie. Nog een bijkomend voordeel: hoe meer je bijdraagt aan de goede doelen, hoe hoger je terecht komt in je lokale ranglijst. Lukt het jou om het duurzaamst te zijn van jouw regio?
Binnen onze campagne richten wij ons voornamelijk op de duurzame relatie tussen consument en boer. Daarom kunnen de gespaarde punten onder andere geïnvesteerd worden in de lokale boer om op deze manier zijn duurzame voedselproductie te stimuleren.
We zijn al aardig. op weg, maar we hebben nog een lange weg te gaan.
Samen streven wij naar aardig. zijn voor onszelf, de boer en voor elkaar.
Back to Top